94. är det såhär de ska vara?


Idag på bussen hem hörde jag hur dom som går i klass 7/8 pratade. Det här var ungefär va dom sa:
"Jag mulade --- idag och vet ni? Hon ba "fitta" "unge", HAHA, sen började hon gråta! Haha fyfan va jag garvade då alltså."
"Alltså --- måste vaknat på fel sida idag alltså, helt dum i huvudet!! Jag ba blev skitförbannad på honom, fyfan asså, så störd."
"Haha, kolla där går HON, hon är fan schizofren eller något, HAHA."

Dom pratade om saker dom gjort och sagt under dagen. Och allt handlade om att göra någon annan illa, eller kränka någon på något sätt.

Vafan? Ska det vara såhär?
Dom lever fan på att mobba folk. Det är som att de är deras intressen.
Det är ju sjukt, jag blir fan ledsen av att sitta och lyssna på dom!

Det värsta var ju nästan när jag gick av bussen och så frågade en av dom där, om jag har eld.
Då började jag mest skratta och fråga hur gammal han är egentligen.
Det är ju sorligt på riktigt. Det ska inte vara så.
Även om jag hade eld skulle jag knappast ge det till honom.

Inga kommentarer: