49. nu är alla små stjärnor

Jag gjorde om min header lite, den blev egentligen inte som jag tänkt, men äh, det får vara så ett tag tills jag får lite fantasi.

Det finns en männsika på tradera som skickar fina adidas tröjor emot betalning till mig, två stycken har jag fått. En brun och en vinröd, människan är läskig för dom hamnar i min postlåda så läskigt fort! Jag tror faktiskt nästan att det är min bondgranne tytta som är säljaren. Hur kan den annars ligga i min postlåda på måndagen när hon skickade den på söndagen?
Men gärna för mig, jag gillar en snabb affär.

Veckan ser bra ut! Imorgon ska jag träffa bruden från örebro, Karin. På onsdag slutar jag tio&tjugo. På torsdag åker jag och Isa till stockholm och.....
*trumvirvel*
MIN KAMERA HAR KOMMIT!
Sing hallelujah! Vi kan inte hämta den idag men ändå tack va glad jag blir!!

Gud va mycket babbel jag skrev nu, förlåt, back to grey's anatomy tror jag allt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag gillar headern, vill också ha med tidningstext! haha tusan att du hann ta idén före!

Anonym sa...

men du är för braaa, jätte fint !!!
hur fan gör man det? :p love<3